Способи доставки:

 

При оформленні замовлення наложкою або його сплати до 14:00 буднього дня відправка Новою Поштою здійснюється в той же день. У суботу, неділю і державні вихідні відправок немає.

 

Правило “14:00” може не працювати, якщо у складі вашого замовлення  є більше 20 кг смоли, артборди або молди. Якщо у замовленні є такі позиції, ми або відправимо того ж дня, або впродовж 1-3 робочого дня. Для виробництва артбордів або молдів може знадобитися час.


Ми здійснюємо доставку такими кур'єрськими службами:

Нова Пошта на відділення - щодня, крім суботи, неділі і державних вихідних

Нова Пошта на дім (адресна доставка НП) - щодня, крім суботи, неділі і державних вихідних

УкрПошта - впродовж 2-3 робочих днів під запит

Таксі по Києву - обговорюється окремо, під запит


Самовивіз:
Через коронавірус недоступний.
Терміни доставки: залежить від перевізника
Вартість доставки: за тарифами перевізника


Способи оплати:

 

Готівка (якщо це кур’єр Нової пошти, наложка або самовивіз)

Розрахунок можливий виключно в українських гривнях. Оплатити замовлення можна у кур'єра або на відділенні після доставки товару або в момент отримання.


Оплата на картку (можлива за всіх типів доставки)

Після підтвердження замовлення Вам на електронну адресу або за допомогою SMS прийде рахунок з докладними інструкціями з оплати. 

Передача даних здійснюється по захищеному каналу із застосуванням сучасних методів шифрування, при цьому виключається будь-яка можливість перехоплення конфіденційної інформації.

Оплата післяплатою (“наложкою”) в відділенні "Нової пошти"

Ви можете оплатити замовлення в поштовому відділенні при отриманні замовлення.

За цю послугу Нова Пошта бере собі 2% від суми замовлення + 20 грн

 

ВИСТАВЛЕННЯ РАХУНКУ

Якщо ви - юридична особа і бажаєте виставлення рахунку, повідомте нас і ми все зробимо.

 

Важливо!

1. Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні посилки Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні служби доставки в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (накладна покупця), необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товар виявлені механічні пошкодження Вам необхідно відмовитися від посилки або пред'явити претензії службі доставки. Служба доставки відшкодовує завдані збитки, якщо її було завдано з її вини.

У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за тел. 098-824-0808

 

1.1 На пошті при отриманні замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу

 

При виникненні будь-яких питань Ви завжди можете зателефонувати 098-824-0808 або написати на електронну пошту: info@epoxymart.com.ua чи в Instagram: http://www.instagram.com/epoxymart/