Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування

 

Наш інтернет-магазин надає гарантію від виробника на всю реалізовану продукцію. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, більш детальну інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.
 
У разі несправності товару протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити нам про це по телефону: 0988240808 або електронною поштою: info@epoxymart.com.ua.
 
Після проведення перевірки товару і підтвердження гарантійного випадку, ми здійснимо заміну на аналогічний товар.
 
Якщо при проведенні перевірки виявляється, що причина несправності пов'язана з порушенням правил експлуатації або експлуатаційними навантаженнями, то в гарантійному ремонті або обміні товару Вам буде відмовлено.

Право на гарантію не поширюється на випадки:

 

  • Несправність викликана порушенням правил експлуатації, транспортування і зберігання, викладених в «Інструкції»;
  • Несправність викликана прямим або непрямим дією механічних сил, хімічного, термічного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів або інших токсичних, або біологічних середовищ, а також будь-яких інших чинників штучного або природного походження, крім тих випадків, коли такий вплив прямо допускається «Інструкцією»;
  • Несправність викликана дією сторонніх обставин (стихійних лих, стрибків напруги електроживлення і т.д.);
  • Несправність викликана невідповідністю Державним Стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж;

Умови повернення та обміну

 


Як повернути або обміняти товар, який вам не підійшов?
Придбали товар, але зрозуміли, що він вам з якихось причин не підходить? Не переживайте, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни або повернення товару.
Повернення і обмін можливий при дотриманні наступних умов:
  • Чи не пошкоджена упаковка;
  • Товар не був у вжитку;
  • Збережений товарний вид і споживчі властивості;
  • Збережена комплектація.
Як повернути товар, якщо ви виявили заводський брак при першому використанні?
Далеко не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його ще можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.
Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.

Не знайшли відповіді на своє питання?

 

Запитайте наших фахівців по телефону:

0988240808
або по електронній пошті 
info@epoxymart.com.ua
або через Instagram
https://www.instagram.com/epoxymart/